Klachtenprocedure

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat alle klachten direct worden afgehandeld.

Beschrijving van de klachtenprocedure:

  1. De Koper kan klachten over de gesloten Overeenkomst indienen op het e-mailadres info@zoyafashion.be.

     

  2. Een correct ingediende klacht dient in ieder geval te bevatten: de naam, achternaam, e-mailadres van de Koper, de datum van totstandkoming van de Overeenkomst die de basis vormt voor de klacht, het onderwerp van de klacht, met vermelding van het verzoek van de Koper, alle omstandigheden die de klacht rechtvaardigen.

     

  3. Indien de in de klacht verstrekte gegevens of informatie dienen te worden aangevuld, vraagt de Store alvorens de klacht in behandeling te nemen de persoon die de klacht indient deze aan te vullen binnen de aangegeven omvang.

     

  4. De winkel zal onmiddellijk op de klacht reageren vanaf de datum van ontvangst in de juiste vorm. Het antwoord op de klacht wordt gestuurd naar het door de koper opgegeven e-mailadres of naar het traditionele postadres.

     

  5. Wanneer de uitvoering van een gerechtvaardigde klacht inhoudt dat een nieuw product naar de klant wordt gestuurd of dat de non-conformiteit wordt opgeheven, zijn de bezorgkosten voor rekening van de winkel.

     

Neem contact met ons op als u vragen of opmerkingen heeft.

Winkelpersoneel

ZOYA Fashion Belgie - feestjurken kind, communie jurken, feestjurken baby, bloemenmeisjes jurken, baby jurkjes.

omhoog
Shop is in view mode
Bekijk de volledige versie van de site
Sklep internetowy Shoper Premium